sometimes it feels like i'm not good enough

det kommer dagar som jag känner mig nere, som att jag inte duger.
Det kommer dagar när jag gråter mig till söms, men ändå så vet jag att du alltid finns och tar hand om mig.
Du är verkligen en människa som får mig känna trygghet, du får mig känna mig speciel.
Livet är inte värt att leva utan dig älskling.. Vi har det bra just nu, vi skrattar och älskar varandra..
Vi har gått igenom så jävla mkt tsm, både bra och dåliga saker..
Du har rent ut sagt behandlat mig som skit, du har varit en idiot.. Men du har förändrats..
Du är inte samma pojke som jag träffade för snart två år sen.. Du har blivit en underbart snäll människa.
Du bryr dig alltid om mig, du får mig känna mig glad fast jag egentligen är helt slut..

- ''att jag älskar dig oändligt! skulle göra allt för dig, skulle göra allt för att bara få ligga brevid dig o sova och bara stryka ditt hår, vill ha dig här vid min sida, vill dela mitt liv med dig för alltid och hoppas jag får! det är du som gör att jag vill gå upp på  morgonen, du är min driv kraft , du lyser upp mörkret i mitt hjärta du fyller det tom rum som varit där''

du betyder så jävla mkt, du är den jag vill dela mitt liv med för alltid! <3 spelar ingen roll vart livet tar oss, bara jag får hålla din hand och finnas vid din sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0