söndag

hejj =) Idag väckte mamma mig genom att ringa klockan halv nio -.-
Hehe, vi skulle tydligen till siknäs idag :b Så jag tog med mig jillen och såå var vi dära hela dagen.
Det var faktiskt ganska mysigt, vi sola och chillade baraa.. Btw, noel är världens sötaste unge!
Jag älskar att gosa med honom, han är så mysig! Jag skulle lätt kunna sno honom :-)
Tänkte slänga in lite bilder från dagen i siknäs..

söööt jillen


jag och söötisen


ja och coolich <3


sööötis noel <3

jaa, ikväll har jag och jill varit och sett HARRY POTTER !! =)
Den var braaa, fast sorglig =/ Min favvo dog juuu:-(
bööla som ett as x) haha.. Vill att den ska komma ut på dvd :-)
Ajaa, imårn blir det väl att fara på badet om det blir väder.
Hoppas verkligen det! Vill inte sitta inne och tråååka.
Sen ska jag vara med älsklingen =) MYSIGT!
Är så kär i honom, älskar honom jätte mkt! =) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0