söndag

tjenare!
idag har det faktiskt varit en bra söndag! Först spelning, sen retrocafét :-)
Mysigt! Spelningen gick väl braa, tyckte vi spela bättre igår, vart lite små misstag idag ;s Men inga stora fel.
Sen drog vi som sagt på retrocafét, dom hade så jävla goda kladdkakor så ni kan inte ana det! Fyfan va göttt!
Såå vi var där i nån timma, sen åkte vi hem. Då var jag med jillen och dampa lite...
haha, jill och jag fick för oss att vi skulle sjunga opera, fyfan, det lät inte så bra kan jag säga ;s
Jaa iaf, ikväll har jag varit med rasmus, lina, jill, signe och tim =) Vi drog till max och fetta oss! ;s
Sen for vi förbi till david en sväng, satt och snacka osv.
Helt plötsligt cykla pontus nordenbris förbi, så då snacka vi med honom ett tag :-) har inte träffat honom på skit länge ;s
Jag tror jag aldrig cyklat så snabbt som idag, aså från sanden området till björns på fyra minuter x) hahah shit va jobbigt.
Men jag tog mig hem iaf, och nu sitter jag här vid datorn och chillar=) ska gå och lägga mig snart fan, shiet så skönt!
Jag är så jävla trött asåå, vill sova länge imårn!
Aja, jag tänkte slänga ut lite bilder från dagen och kvällen =)

ni betyder!

retroooo

ärligt, den dära bilen är så jävla snygg!

signe och världens sötaste hund :-) uffe hette den! ;b

nicee

rasmus, tim och signe

cykling till max ;b
 
Jaa, detta var min dag/kväll :-) Jävligt rolig söndag, menar söndagar brukar suga bajs! -.-
Haha.. :) Imårn ska jag nog till davves stuga och sova över, kuligt! =)
Får se om jag skriver imårn :) ajaa, nu ska jag skriva om lite andra saker, elr rättare sagt om en person jag älskar!

Första gången jag såg dig visste jag att vi skulle dela ngt speciellt, jag visste att du och jag skulle bli ett!
Sen den dagen du tog min hand har jag aldrig slutat tro på oss..
Vi har haft våra nergångar, men allt har alltid ordnat sig till slut! Jag slutade aldrig hoppas!
Nu har vi ett starkt band mellan oss som inte går att bryta! Inget kan komma imellan oss.
Vi har lovat att aldrig lämna varandra, vi har lovat att alltid finnas där för varann!
Du är den som får mig vilja gå upp  på morgonen, du är den som alltid får mig att bli glad!
Du gör mig lycklig! Allt med dig är så speciellt, du har nått som ingen annan har!
Det är därför jag älskar dig så mkt gubben! Jag kan verkligen inte tänka mig med nån annan än dig!
För det är dig jag vill dela mitt liv med, och så kommer det åxå att bli!
Det finns inga ord i världen som kan beskriva min kärlek för dig, men tre ord kan sammanfatta allt detta jag skrivit.
Jag älskar dig!

six billion people in the world, six billion souls, and sometimes all you need is one.

Kommentarer
Postat av: hanna

fyfan va söt hund!



loveu

2009-07-28 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0