torsdag

tjjaaa :-) Fyfan vad segt, jag och lina somnade klockan 6 i morse, sen sov vi till nästan halv tvåå :b
Haha, nu har jag just duschat och ska göra mig i ordning.
Igår repade vi hla kvällen och sen var vi bara hos lina och chillade=)
Ikväll ska vi åx repa, sen ska vi chilla, kanske se film elr nått hos lina typ :-)
Tror det blir bandet, david och rasmus ikv.
Japp, nu snackar jag lite med jillen på msn, ska snart över till lina och laga middag^^
Btw, vi har spelning i helgen, kom och kolla! Det är typ vid norrigården, mellan tolv och två nån gång :-)
Vi spelar både lördag och söndag! Blir svin kul!
Jaja, nu ska jag göra mif i ordning :-)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0