söndag

tja! Fyfan vilken jävla slapp dag aså, shiiet! Sov till typ 12.00, sen gick jag upp och tog en snabb dusch.
Efter det gick jag upp och satte mig framför tvn, där blev jag kvar sittande till typ 15.00 x) Usch va tråkigt liv, haha men skönt var det iaf ;b Efter middan så kände jag bara att ojj så jävla gött med en ben and jerry's :D så då drog jag och lina och köpte en^^ det var verkligen super duper gott.
Fast haha, rasmus åt upp typ mer än halva.. :p Jag, jill, oskar, lina, david och rasmus hade lite movie night^^  Vi såg nån svensk komedi, den var väl sådär.. Sen kände vi att vi skulle gå ut o ta lite luft, vi gick till jillen.. där satt vi och snacka ett tag, sen drog oskar och david så då gick jag hem :p Så nu sitter jag hääär för mig själv och tänker så huvet knakar..
Finns mkt saker som snurrar runt i skallen ;s Aja, ska typ gå och lägga mig nue.. godnatt!
Ha det bra! ;-)

Kommentarer
Postat av: stine

men jag då, dumme

2009-06-15 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0