börjar om

tjja! nu har jag skaffat en ny blogg. Ides inte börja skriva på den andra, skrev inte på typ två månader.
Aja, just nu är jag jävligt sur på min mamma, sen sitter jag och lyssnar på lite musik. Måste snart gå och plugga lite engelska, har prov imårn :S
Jag och jillen var i fjällen förra veckan, det var as kul! Vi hade bra väder så ganska brun är man väl:)
Längtar tbx dit, till snön, till ledigheten.. men men.. snart är det ju sommarlov iaf:D WOHOO!!
Idag har jag varit på skolan, ganska drygt. Jillen är i vårann klass denna vecka för att hon och jag ska ha prao samtidigt.
Stina är på prao nu med Stina nilsson såå, dåå e jillen me mig ist! :)
Fick skjuts hem idag, av samuel higberg =D Åkte på packan ända till björns, fan va ont i arslet man fick.... x)

Annars har det varit ganska strulit på sista tiden.. =/
Allt har bara gått fel hela tiden, men nu håller allt på att falla på plats igen, skönt...
Har sårat en person jag bryr mig väldigt mkt om, så det är jag inte stolt över.
Men jag fick tbx en annan person jag bryr mig väldigt mkt om åxå :) älskar dig gubben<3
Skulle vara med honom idag, men fitt mamma orkade inte skjutsa.. Ska vara med han imårn ist!
Det blir skojsigt, saknar honom.. blir så glad när jag är med honom åxå, kan inte sluta le! :)
Men som sagt, allt löser sig!

Fett bra låt, From yesterday - 30 seconds to mars :) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0