fredag

tjena :-) Jag skrev inte igår men jag kan berätta lite från gårdagen.
Jag klev upp där vid 10 och åt sedan ett äpple, duscha och sen cyklade jag, stina och stina in till stan.
Lina och jill var redan i stan så vi mötte dom hos jillens mamma. Då gick vi till stan och köpte mat och sen blev
det PICNICK =) Det var mysigt! Efter vi ätit upp allt gick vi ner till kvarnängen och träffa david, oskar och jocke tror jag att han heter x) haha. Sen for jag till famme och tomas och gratta honom :-)
På kvällen blev det repning med tjejorna, david, oskar och pappa xD haha, pappa spela trummor nu när signe inte är hemma. Det var faktiskt jävligt skoj, tror spelningen på fredag blir grym.

Idag jag jag varit i luleå med familjen, mys :-)
Jag köpte en bikini överdel, en t-shirt, en klänning och ett par skor. Haha, jag tog fel storlek på skorna xD haha.
Tog 39 fast jag skulle ta 40 :s jag veeeet, jag har stora fötter -.- Aja, vi får se, jag kanske far och byter om jag orkar.
Ikväll ska jag vara med älsklingen, lina och emil. Ska blir mys, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått skoj blir det väl.
Nu ska jag gå och titta om jag inte får nån mat snart :p Ha det bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0