fredag, lördag, söndag

Tjena :-)
Har inte skrivit på ett tag men jag har inte haft tid.. Men jag kan berätta lite grann vad som hänt i helgen.
I fredags hade vi spelning, i luleå på gatufesten. Det var fan skoj, dock gick typ inget som planerat men :p
Finns ett repotage om hela grejjen på svt/nordnytt =) Sen står det lite om oss i kuriren :-) Efter vi spelat åkte vi tbx till boden. Vi bestämde oss för att gå ner på piren o grilla lite. Rasmus gjorde upp en eld och sen satt vi o lira lite gitarr osv till typ 2 på natten.. det var mysigt.
Igår var jag med lina och rasmus i luleå och shoppa. Hittade inte så mkt men jag köpte, ett linne, en t-shirt, en bh och lite annat ;-) Rasmus blev less ganska fort haha, så vi for hem vid 2 tiden :p
När vi kom hem somnade jag och rasmus i soffan ett tag haha x) Sen åt vi middag, gott som fan, grillat =)
Såå, vi bara tog det lugnt, myste, såg film åt godis osv,.
Idag, har jag och lina legat och schteekt på badstranden. Det var skönt som fean!
Haha, fast det blåste som faan... Juste, morsdag vare ju idag, gav faktiskt ett armband till mammsen idag.
Ikväll har jag varit hos rasmus, hjälpte han att städa lite :) Har fan varit med honom hela helgen, nice =)
Har tyska prov på tisdag -.- SUCK.. måste plugga röven av mig imårn..
Shiit, jag måste hinna träna i veckan åxåå, sen repa, sen har vi ju fan spelning på onsdag och en på lördag.
Aja, nu äre godnatt :-) Ha det bra!

Slänger in en bild från spelningen.


life sentence, david och kekke =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0