fredag

tjohej =)
Fyfan vad jobbigt det var att stiga upp i morse, trodde helt seriöst att jag inte skulle palla dagen.
Allt är så jobbigt -.- Fick igen engelska provet idag, vg! :-) Ändå rätt så bra.
Ganska chill på skolan, har inte gjort så mkt, har typ inga lektioner x) haha.
Efter skolan gick jag, jillen och lina på coop och köpte Ben and Jerry's :D Fredag idag = fett dag!
Sen for jag hem och städade lite lätt, åt middag och sen kom tjejorna till mig.
Så vi har repat ikv, det behövde vi verkligen aså. Vi har blivit såå slöa, vi gör typ ingenting längre.
Vi måste ta tag i saker, annar kommer vi inte framåt. Fast nu har vi bestämt att vi ska börja repa mera.
Har spelning imårn ca 20.00 på uh, ska bli roligt som fan! Känns som om det var länge sen vi spela, fast det var inte det egentligen x) haha. Aja, sen såg vi lite hockey, snackade, chilla och såg Robin Hood haha, fyfan den filmen kan man inte växa ifrån.. Såå nu sitter jag här och lyssnar på musik, tänker lite på livet.. Saknar min baby<3
Hoppas jag kommer hinna vara med rasmus i helgen, vill verkligen! Det är så roligt, man blir såå glad!
Imorn ska jag SOVA :D fyfan så jävla skönt, behöver sömn. ÄLSKAR ATT SOVA!
Aja, ska göra ngt annat nue, godnatt, ha det bra! :-)

Bra låt, end of silence - RED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0