måndag

fyfan vad jag hatar skolan, jag är så jävla less nu aså! usch.
Har haft hk, sen matte, fys och sen slöjd -.- Slöjden var fan värst, jag hatar slöjd!!
Har iaf träffat rasmus idag så det va ju bra iaf, han typ räddar min dag.
Nu ska jag träna lite pilates och sen ska jag plugga matte, har prov imårn, suck!
Hoppas verkligen jag klarar ett g, vägrar fan göra omprov! sååå jävla segt!
Har biologi prov på torsdag åxåå, fett jobbigt. Sen har jag tyska nästa vecka. Hoppas verkligen det är de sista provet jag behöver göra! Fan vad skönt, snart ska man till grekland, sen stockholm :-) gud så härligt!
Aja nu ska jag träna innan jag blir för slöö.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0