måndag

Tja, jag hatar skolan! Jag är så förbannat jävla less, har aldrig längtat till sommarn så mkt som jag göra nu.
Jävla kärring till hk lärare har man ju åxå, plus att jag har hon i matte åxå. Jag tål henne inte!
Idag har iaf vart i helvettet och jaa, det sög :-) tur att vi hade musik idag iaf, det räddade min dag!
Just nu håller vi på att repa in våran nya låt, den kommer nog bli ganska bra iaf:)
Efter skolan träffade jag min älskling på stan så då bestämde vi att vi skulle vara med varann.
Så vi for först till vårdcentralen för jag skulle ta en cp spruta, sen skjutsa pappa oss till degerbäcken.
Så där har jag varit all the night. Det var mysigt, dock kände jag mig lite hängig ;s
Vill inte bli sjuk elr nåå...
Nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med folk :-)
Ska väl snart gå och lägga mig, puss på er! GOODNIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0