torsdag

Imårn är det fredag! Fyfan vad nice! Då ska jag vara med min boyiii:)
Just nu sitter jag och lyssnar på en fett jävla bra låt! Roit - Three days grace. Har typ glömt bort den, nötte den i 7sjuan :p
Idag har jag och jillen vart ute i staden och intervjuat en massa people, vart lite tört till slut -.-
Men det gick väl bra. Efter det gick vi på daggan och tröck en macka :D Sen cyklade vi tbx till närradion.
Där laddade vi in allt som vi spelat in på datorn och redigera sedan det.
Längtar till imårn, jillen hela dagen, sen ska vi sända radio, sen vara med älsklingen. Kan inte bli bättre! :-)
Btw, oskar är ball.
Haha, nu ska jag nog gå och lägga mig.
Ha det bra! ;-)

Kommentarer
Postat av: oRRE

HAHAH DU SKREV DET;D

2009-05-15 @ 12:02:19
URL: http://kekkz.blogg.se/
Postat av: swatts

ja du verkar ju ha det ganska bra utan mig ändå <3

2009-05-15 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0