torsdag

Hellu, idag har jag varit och checka in den nya gallerian :)
Det var väl fint isv, större än vad jag trodde, men inge vidare affärer.
Så vi var i stan ett tag och sen så åkte vi hem med 2bussen.
När jag kom hem så satte jag mig vid tvn och tog det lugnt ett tag och sen gick jag över till lina en sväng.
 
Ikväll blir det att sända radio, vi ska ha halloween tema, vilket är lite läskigt eftersom vi sänder på snabel ;s
Hahaha, jaa men jag tror nog att det blir bra iallafall.
Sen kanske jag ska till rasmus och sova hos honom tror jag.

Nuu ska jag hjälpa moa att fixa sig inför en fest som hon ska på, så jag ska klä ut henne (y)
Sen ska jag fixa mig själv och sen ska jag iväg.
Men nu ska jag kilaaa.
Ha det bra!


Jag och lina hitta en gammal låt som vi lyssna på när vi var små.
Den är från 90-talet vilket man hör :p
Så den ska vi nog spela ikväll i radion. 98,2! 19.00-20.00!

Kommentarer
Postat av: mama

fan va du svär när du skriver snuttebulle!

2009-10-30 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0