fredag

tjena, idag har jag varit på skolan som vanligt. SUCK.
Har dock bara haft tre lektioner idag, matte, engelska och idrott.
Var på presskonferens, movits var där och massa andra.
Jag och stina fick börja hela konferensen med att spela och sjunga en egen låt, haha, helt oförberedd osv men..
Sprang coopers idag, fyfan, jag suger! Har sämst kondis ;s haha
Efter skolan for jag hem sen kom rasmus :-) Har saknat honom väldigt mkt, hann tyvärr bara träffa honom i typ två timmar den här gången ;s Inte så roligt, menmen..
Hoppas jag hinner träffa honom nästa helg, annars dör jag!

Efter middan, åkte vi till hanna och gratta henne en sväng.
Sen drog jag dirr till david =) Jill och lina var där.
Vi var hos honom ett tag sen åkte vi till davids mormor och såg idol haha.
Sen nån timma efter idol åkte vi ut med bilen en sväng runt i boden.
Bl.a åkte vi till bodsvedjan, där jag en gång bodde, och där jag en gång gått hos dagmamma. Var ganska kul att åka och titta där har inte varit där på flera flera år.
Iaf, vi åkte upp på nå as läskigt ställe, typ nån gammal radio station, usch va äckligt ställe!

Nu, sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå och lägga mig och sova, skönt som fan!
Eftersom jag ska upp ganska tidigt, elr typ halv 10.
Ska till luleå med stina imårn, kul! :-)
Aja, ska fan sova nu godnatt!
ha det bra!


läskigt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0