fredag

tjenare, har inte skrivit på ett tag men orkade inte igår x)
Men igår var jag hos samuel och åt våfflor och såg idol :-) Vi såg också från när han var liten osv, så jävla söt!
Fyfan vad gott det var med våfflor, vi gjorde 32 st typ, jag åt 7 ;b Typ spydde efter ;s

Idag, har jag varit på skolan, usch va tråkigt. Men skönt med fredag!
Har inte hänt så mkt, bara det vanliga, haft damp på en viss person som jag har i matte :-) Annars har det väl varit en hyffsad dag iaf! Slutade kvart över två men väntade på jill till typ tio i.
Sen tog vi bussen hem och glodde tv.
Har ätit tacos till middag :D Fasen så gött det var, mums.

Ikväll, ska jag nog bara vara med lina, jill, hanna och signe. Får se vad vi hittar på ;b
Se idol och äta godis osv, najjs! =)
Tyvärr kom inte min rasmus hem den här helgen så får vänta med att träffa honom till nästa helg :)
Kommer sakna honom as as mkt! Gör redan det som fan :( Men då blir det extra kul att ses sen!
Nu ska jag dra och fixa håret osv,
Ha det bra!

slänger ut bilder från igår.


sööt vännen samuel när han var liten!


våffel ätande ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0