justin bieber!

Justin Bierber tkr jag är grym, han är så jävla cool.
Grym på att sjunga för sin ålder osv, tkr han har en bra sångteknik.
Han kan typ alla instrument, typ underbarn elr nått..
Tkr han är så jävla söt ocksåå, haha.



hans egna låt, svin fin.


aså seriöst, han kom på de där på 5min ;O


haha ja, han kan ju trummor också.




När jag nu är inne på ''underbarn'' så kom jag just på en lite tjej som spelat piano sen hon var 2.
Hon är så jävla grym, spelar så jävla fint!


hon spelar med så mkt känsla och hon är bara 6 år
i detta klipp. Snacka om att hon är ett underbarn!
Hon är så jävla gullig! =)


så jävla skön unge!! Hon gjorde en sång till ellen på
tio minuter.. fyfan säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JUSTIN <3

2009-09-23 @ 19:10:24
URL: http://hhannastube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0