laugh out loud!

hahah, jag sitter uppe på mammas och pappas dator och hitta så jävla fula bilder.
Jaa, från förra sommaren när mamma och pappa hade nån fest när man skulle klä ut sig.


hahaha

så jävla ful!!!

Sen hitta jag nå andra fula bilder på mig osv haha.
Från typ 2007, fan va ful jag var xD


typ världens sötaste unge, haha och världens roligaste/sötaste bild xD

jag och rasmus förra sommaren =)

haha halloween -08 :)

Haha, är lite kul att titta på gamla bilder osv tkr jag :)
Man får skratta så mkt aså xD

Ikväll, ska jag se one tree hill med mamma och äta kladdkaka.
Sen ska jag duscha, kanske basta, sen kanske jag snackar lite med rasmus i tele eller nått.
Funderar på att lägga mig tidigt idag, har faktiskt sovmorgon imårn.
Haha, fan vad skönt! =)
Nuu ska jag dra och se på tv typ.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0