lördag, söndag

tjenna, hann inte att skriva igår tyvärr så jag skriver nuu :-)
Igår var jag och stina i luleå och shoppa lite.
Jag köpte:
- dove's summer clow beauti body lotion
- hårspray
- hårmousse
- jeans leggings
- strump byxor
- rouge
- sol puder
Jaa, det var väl allt tror jag, som ni ser köpte jag typ inga kläder den här gången typ bara små saker.
Vi var där till typ fyra ungefär, sen tog vi bussen tbx till boden.
När jag kom hem tog jag det lugnt, typ duscha och gjorde mig i ordning osv.
Sen drog jag och stina till josefin kemi, hon fyller 15 idag tror jag men vi gratta henne igår.
Vi typ käka pizza, sjöng sing staar och åt massa glass och godis.
Vid kvart över tio åkte jag hem igen och var med signe, jill, lina och axel.
Blev lite ändrade planer om helgen, men ska inte gå in på det mer. Besviken är det ända jag kan säga.
Så vi somnade väl vid halv 2, 2 eller nått :b

Idag, vaknade vi typ vid halv elva och gick sedan upp och åt frulle. (jag, lina, jill och signe)
Klockan halv ett börja vi repa och har repat tills nu.
Eftersom vi ska spela in i studio nästa helg så måste vi repa så mkt som möjligt.
Nu ska jag dra till farmor en stund och typ fika eller nått hehe.
Kanske skriver mera senare!
Ha det bra!


stina i luleå.

stina hos kemi,

tatjana och kemi sjöng sing staar ;b

josefine och tatjana :-)

stina och jossan.

tummen upp (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0