lördag, söndag

tjjena, den här helgen har varit fett nice. Har gjort ganska mkt.
Klockan halv åtta igår gick jag upp, kvart över nio åkte vi in till stan för att träffa bandutvecklarna.
Så hela dagen så repade vi och fick lära oss as mkt nya saker.
Har tex spelat elgitarr hela tiden, har inte fått använda min ackustiska x)
Alla låtar har blivit bättre, mer rockiga liksom.
Det är verkligen så jävla kul när dom kommer upp och lär oss massa nya saker.
Stefan och fredrik är jätte duktiga. =)
När klockan blev närmare 1 tryckte vi in oss alla i en bil och drog och käka på chillichilli.

Igår kväll, var jag med jill och lina först. Vi snackade och såg lite tv osv.
Vid halv elva kom kajsa och rasmus och hämta upp mig.
Så jag sov över hos rasmus igår, svin mysigt!
Behöver verkligen få träffa honom mkt när han väl är hemma. Han är världens bästaste av dom bästa!
Vi sov ute i hans lilla ''vardagsrum'' för där finns det två sängar, typ en dubbelsäng. Haha annars ryms vi typ inte, både jag och rasmus tar så mkt plats.
Iaf, sängen är typ en och en halv meter från en kabin, så rasmus gjorde upp en brasa, det var verkligen mysigt att bara ligga och hålla om varandra och titta in i elden.
Vi somnade väl kanske vid halv tre nått sånt :-)

Idag, vaknade vi klockan elva. Så vi låg väl kvar till typ kvart i tolv, sen gick vi och käka frulle.
Mamma och pappa kom och hämtade mig vid tio över tolv, sen for jag dirr till replokalen.
Vi fortsatte att utveckla låtarna och gjorde dom bättre.
Längtar tills vi får spela upp dom för publik! =)
Vid fyra tiden var vi klara och då drog jag, lina och jill på frasses och köpte mat.
Sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, typ sett tv.
Ska gå och spela lite elgitarr nuu, sen sova faktiskt.
Slänger ut lite bilder från helgen.
Ha det bra!


lina och jill

stina och signe

stina och jill

lina =)

sigge

lockade håret =)

signe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0