måndag

tjatja, idag har jag varit på skolan som vanligt. Jävligt jobbigt.
Hade sovmorgon, är dock ett plus! Annars har väl skoldagen varit som alla andra dagar, man längtar tills man slutar.. Har ändå vart ganska lugna ämnen osv, inte så jobbiga.
Efter skolan skulle vi egentligen repa men sen blev det inte så, då kom jillen en sväng.
Ikväll skulle jag plugga, men pluggade bara lite, inte så svårt..
Sen drog vi till snabel och sände lite radio med samuel=) Var lite kul, liksom att hitta på nått annat.
Blev mkt skratt osv, men haha, lite kul måste man ju få ha. Sen fixade vi ju prao och allt med, härligt.
Imårn är det friluftsdag, fyfan vad jobbigt, kommer typ tappa bort mig i skogen och gå vilse.
aja, nu ska jag nog gå och sova, skönt! Godnatt!
Ha det bra!


sammeboyy

jillie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0