måndag

jahapp, nu är det måndag igen. Fan vad jag hatar måndagar, då är det en hel jävla vecka till helg.
Har iaf haft sovmorgon till 9 idag, det är ju skönt. Sov till kvart i åtta, sen gjorde jag lite frukost, sen på med tv:n och se lite vakna med the voice =) Vid kvart över åtta drog jag på mig nå mjukis kläder och gick sedan till bussen halv nio. Skulle ha haft musik idag men nee, john var tyvärr sjuk.
Har inte haft så jobbiga lektioner heller, svenska, tyska, fys och sen so.
Imårn blir det dock värre, fitt slöjd, no, matte!! ;S usch.
Efter skolan repade vi lite, vilket verkligen behövs. 19-20:de sep ska vi ha bandutveckling med stefan.
Fan vad roligt! Man lär sig verkligen mycket dåå. TAGGA!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Typ vara med stina elr nått.
Vi ska typ fortsätta på våran dans, haha, den är fan bra ;D
Jag tar det som träning, eftersom när man är klar så är man fan sjöblöt i svett x)
Skulle vilja se lite one tree hill ikväll också, men jag tror inte att jag hinner det :(
Aja, nu ska jag typ göra ngt, ringa till stina :p
Ha det bra!


jillll pissa på sig när hon satt på min pakka :-)


slänger ut en as bra låt. den är lite speciell men skön att lyssna påå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0