musik is the shit!

Jag har typ fastnat på classisk musik, liksom ''opera'' osv.
Det är verkligen så jävla vackert, man ryser fan hela tiden som man lyssnar på sånn musik.
Man blir helt lugnt i hela kroppen, man slappnar av till sånn musik.
Fattar mig inte på folk som tycker typ ''classisk'' musik är ''töntig'' osv.
Jag tycker orkester musik osv är riktig musik, det har en historia!
haha, jag känner mig som värsta nörden, typ kärring, men jag och jill satt och lyssna igenom en skiva med Josh Groban, fyfan vilken röst, man börjar nästan gråta direkt när han öppnar käften! x)
Tänkte lägga ut lite olika låtar som jag tkr är så jävla fina.


barnen är så jävla söta, älskar den här     den här låten är lätt en av dom vackraste
låten!                                                         låtar som gjorts. Andrea Bocelli är fan blind
                                                                 och har gjort låten, han sjunger som en gud!


sjunger så jävla bra! tkr det är vackert när man
sjunger på andra språk.

Kommentarer
Postat av: pilllen

du måste ha varit utlänsk i ditt förra liv ;)<3



jo, håller med. opera är verkligen mäktigt!

det är sån musik som får en att rysa i heela kroppen.

och han är ju underbart bra på att sjunga!



trevligt inlägg göta ;)<3

pussss ha en fortsatt mysig kväll, ring mig i morn på morgonen =) hah <3<3



Älskar dig brothaa

2009-09-13 @ 22:21:56
Postat av: Lina

ja fan vad mäkigt var med afrikanska barnenallså verkligen :')<3

2009-09-14 @ 17:14:21
URL: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0