onsdag

hejj, fyfan vilken jävla dag -.- Försov mig imorse, skulle upp kvart i åtta typ, men nee.
Jag sov till nio och bussen gick 09.08 typ. Härligt (y) Så jag drog på mig kläderna, packa ner sminket, hämta en chokladboll i kylen och kuta som ett as till bussen. Jävla skit, jag skulle ju upp och ha en trevlig, mysig morgon och se vakna med the voice, men så blev de då fan inte.
Har sett ut som ett jävla as hela dagen eftersom jag inte fixat håret elr haft nå smink osv, typ mjukiskläder ;s
Har haft det hela veckan typ, usch. Imårn blir det andra bullar, då ska jag ha jeans :-)
Var jävla fisk till lunch så det blev sallad och mackor till lunch, blev inte så mätt men men.
Sen skulle vi och lyssna på nå skit i aulan om ''framtiden'', vad vi ska jobba med osv. As tråkigt att lyssna på eftersom jag redan vet vad fan jag kommer att göra och vad för linje jag ska gå.
Har varit så jävla sur och arg hela dagen, blir störd på person X, han är fett störd i huvet!
Sen jävla jill, hon var inte på skolan idag heller, jävla latfis ^^ Hon är ''sjuk'' ;D hahah.

Ikväll, ska jag plugga matteläxa, vilket suger röööv! Sen ska jag typ ''dansa'' med stina, haha.
Sen är det ju idol ikväll också, kl 9, får se vilka jag ser de me.
Hoppas på att kanske få prata lite tele med rasmus också, hade varit kul. För det är bara han som kan få mig på bra humör och få mig tänka på bra saker :-) Jag behöver det efter den här jävla dagen!
Aja nu ska jag typ lära mig lite låt texter osv.
Ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0