onsdag

tjaa, fyfan så stolt jag är över mig själv! Fick tillbaka mitt fysikprov idag!
Jag fick ta mig fan nästan VG!! :O:O:O Herregud, jag var helt säker på att jag skulle få ig.
Fick 19,5/37 på första delen, sen fick jag 20,5 på den andra delen. Fan så glad jag är!
Inget annat kul har typ hänt på skolan idag, elr jo, det var handboll på idrotten.
Jag saknar fan handbollen som faan:( Menmen har som inte tid att träna handboll längre eftersom musiken tar tid.
När jag kom hem for jag ut och sprang en liten runda, andra gången den här veckan!
Tkr fan att jag har varit jävligt duktig!
 
Ikväll ska vi repa! Ska bli roligt. Hoppas bara att lina mår lite bättre idag så det inte blir så jobbigt för henne.
Vi har ju som sagt inspelning i studio på söndag, ska bli jätte kul! :)
Sen måste jag plugga lite kemi och typ tyska :) bara glosor och nå kemiska tecken som jag i stor sätt redan kan.
Aja, nu ska jag fan ta en dusch och sen äta ngt!
ha det bra!

tänka slänga ut lite musik som jag lyssnar på just nuu :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0