Söndag.. igen!

Hej, förlåt för dålig uppdatering har inte varit vid ngn dator på hela helgen.
Har haft fullt upp! I fredags var jag med hanna, jill, lina och signe.
Vi tittade på idol och bara chillade påå. Haha, jag och jill dansade lite där vi elva tiden tror att ingen gjorde illa sig den här gången. Men när man lyssnar på Elvis Presley så kan man inget annat än dansa, låtarna är så jävla sköna! Speciellt, A Big Hunk O' Love! ;b
Var så jävla slut och trött på fredagen så vi somnade typ klockan kvart över tolv. Var fan jävligt skönt att somna så tidigt efter en hel vecka i skolan.

Lördag, vaknade vi typ vid 10, två minuter efter vi vaknat ringde rasmus och skulle ''väcka mig''. Men det gick inte så bra för jag var ju redan vaken. Han är uppe hos sin farmor och jagar, elr var rättare sagt.
Nu är han väl i kalix. Saknar honom svinigt mycket, menmen, får träffa honom på fredag! =)
Iaf, jag, hanna och jill tog det bara lugnt och såsa på.
Vid halv 5 tiden åkte jag lina och jillen in till stan och köpte lite godis, sen gick vi till frasses och beställde hem lite mat. Fyfan vad gott det var! mums!
Sen satt vi bara och snacka osv, efter ett tag kom ejjan, martin och tomas och titta förbi.
Men dom drog ganska snabbt, så vi såg vi hade iaf tur med vädret 2. Ganska bra faktiskt.
Sen kom davveboyy och sällskapa oss! =) Vi såg Mirrors, läskig film aså. fyfan ;s
Vid 4, halv 5 åkte david och då gick vi och la oss, skönt var det. Fast jag var inte så trött ändåå.

Klockan kvart i elva ringde pappa och väckte oss och sa att vi skulle följa med upp på berget och äta frukost.
Så då gjorde vi det. Det blev goda, varma plättar gjort över elden med grädde och sylt! Satan så gott det var.
Vi var väl där ett ganska bra tag, det är så fint där uppe, man ser ut över hela boden, jätte vackert med alla höst färger som lyser långt nere på marken.
Vid halv tre tiden åkte vi hem. Och då gick jag dirr till datorn och ladda upp lite bilder.
Efter ca 40 min kom lina, då bastade vi lite. Det var as skönt med lite värme, det är så kallt inomhus, elr iaf i källaren ;s Sen spelade vi lite ssx, är fan grym på de! ;b
Nu sitter jag här och skriver lite grann, sen ska jag typ plugga lite so eftersom jag har so prov på torsdag.
Fan vad jobbigt att plugga aså, usch. Är verkligen inte taggad för det, elr, det är man ju typ aldrig men.
Ska fan ha mvg, elr iaf starkt vg!
Undra om jag ska gå och göra en god drink, hmm, låter väldigt gott aså. Med havremjölk, hallon och banan. mmm, det är gott, plus att det är jävligt nyttigt :-) Smart!
Nää, nu ska jag plugga lite och se top model.
Ha det bra!

Slänger ut lite bilder från helgen!


hanna =) <3

jag och jill <3

lina på prommis till kioskpiraten! =)

vet inte vad lina håller på med, men jaa, lina och david iaf=)

utflyckt =)

pappa gör upp eld =)

jill =)

fin utsikt, dock knäppt med min cp mobil kamera men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0