söndag

tjenare, har inte skrivit ngt i helgen för att jag inte suttit vid datorn ett skit.
Iaf, i fredags träffade jag rasmus på stan för att sedan vara med honom.
Han fyllde 16 år också i fredags, grattis igen! jag köpte ett silver halsband till honom i present, as snyggt tkr jag.
Bäst för han att han använder det, det kostade skjortan kan jag säga.
Sen sov jag över där till lördag och for hem vid 2.

lördag kväll var jag med lina, signe, jill och david. Vi tog det lugnt, såg film osv.
Jillen sov också över hos mig.
Idag har jag inte gjort så mkt. Jag och jill har sett one tree hill, börja på 5ans säsong nuu.
Just nu är jag hos farmor, har fikat bullar ;D haha.
Ikväll så ska vi repa, roligt! Tror att vi ska försöka göra en låt om vi är nog inspirerade.
Aja nu ska jag nog börja åka hemått.
Ha det bra!



så jävla bra låt, mkt känsla! lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0