tisdag

tjena, haft en ganska chill dag idag, fast ändå jobbig. Har orienterat, fyfan vad tråkigt!
Är förskyld så har inte sprungit, elr lite, men inte så mkt. Var fan nog jobbigt att gå.
Jag är sämst på att läsa en karta iaf, det är fan lite svårt.
Vi slutade kanske vid 10, så då ringde vi till momme så kom hon och hämtade oss! =)
När jag och jill kom hem satte vi oss vid tvn och käka pizza^^ Gott!
Sen gick jag och tog en varm härlig dusch.
Efter det bakade jag och jill lite chokladkladd muffins, svin gott, fast dom blev lite för ''fasta''.
Vi såg lite one tree hill också, det är ju så jävla bra så det är svårt att låta bli att inte se det.
Jillen drog hem vid 4, sen dess har jag pluggat och sett på top model.
Nu ska jag fortsätta plugga lite sen kommer nog jill och lina och ser idol med mig!
Ha det bra!


one tree hill säsong 5 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0