tisdag

Har verkligen inte varit min dag idag :( Varit en skit dag!
Har verkligen mått sämst.
Haha, slöjd i morse, haha jag har sämst tålamod och så fitta sig allt hela tiden.
JAG HATAR ATT SY!
Symaskinen dampa hela tiden och jaa, det sluta med att jag rev sönder de som jag höll på med :) så glad har jag varit idag, låter kul va?
Och nu så måste jag fortsätta plugga jävla fitt fysik, fyfan vad tråkigt! Fattar ingenting och bryr mig fan inte óm hur en jävla atom och skit ser ut, JAG BRYR MIG INTE!
Jag behöver inte fysik för att skriva musik.
Jag vill inte gå i skolan, :(
Kommer få ett fett ig i fysik. Jag måste klara g, annars dör jag.
Aja, skit samma, nu går jag och dör med min jävla fysik bok -.-
Ha det bra!



så jävla sköna grabbar, glad musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0