tisdag

hej, fick fan inte tbx fysik provet idag :O För att lasse tydligen var borta, fett irriterande -.- Fast egentligen så vet jag ju redan vad jag fått för resultat, IG! =)
Fick ha en liten sovmorgon idag, eller, nja, typ. Fick sova typ en halvtimma längre för att jag åkte bil med lina till skolan. Lina var med idag på våran musiklektion för att vi spelade in lite grann.
Har ändå vart rätt så lugn dag idag, men fan vad kallt det har varit båda inne på skolan och ute idag ;s
Usch, jag funderar på att ta min vinterjacka imårn :D Fan vad skönt det hade varit!

Ikväll, har jag fan INGENTING som jag ska göra =/ Vill fan hitta på ngt.
Har bara ingen aning om vad :S
Jag kanske är med lina om hon inte har ngt annat för sig, annars blir det väl att sitta hemma själv.
Önska bara att rasmus inte var så jävla långt ifrån mig, om han hade bott hemma hade jag kunnat umgåts med han ikväll.. Faaaan också! :(
Undra om jag skulle ringa momme och fråga om hon vill komma och hjälpa mig baka lite bullar (a)
Fan så gött det hade varit, mmmm, nybakta bullar mums!!
Aså fan så kallt det är överallt, funderar på att ta en lång varm dusch, annars kommer jag att frysa ihjäl x)
Aja, ska väl göra det då :p
ha det bra!


haha, jag, samuel, wille, jonas, lukas och stina var på
intersport och kolla lite och då hitta vi ett par skor som
hette ''big foot'' haha, storlek 53 ;b

på coop, jag, samuel, lukas och stina :)

i'm trying to smile when you're gone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0