tisdag

tjo, nu sitter jag här och lyssnar på en fett bra låt. Paramore - crush tror jag att den heter :b
Har varit i skolan idag, inte så speciellt kul.
Hade slöjd på morron, suger bajs, sen hade jag lunch så jag drog med lina och stina på frasses ;D
Efter det hade vi no -.- Det är verkligen tråkigt, så jävla ointressant.
Sen hade vi matte, inte heller kul, fast jaaa, kort dag idag!

Ikväll ska jag se idol!!!! Fyfan vad roligt, aditions är super kul och titta på.
Synd bara att jillen är sjuk, då kan hon inte komma och se med mig :(
Undrar fan om jag ska göra ngt jävligt gott att äta till idol ikv, haha, choklad ;D
Imårn har jag fan sov morgon, shit vad skönt! Börjar inte förns 09.40.
Aja, nu ska jag göra ngt, kanske spela gitarr?
Ha det bra!


härligt schema (y)


idooool ;D anders bagge är ju kung, nallebjörn! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0