torsdag

hejhej, idag har jag varit på skolan, inte det roligaste.. Men imårn är det fan fredag!!
Då ska vi på presskonferans, jag stina och samuel.
Alla 9:or i boden ska skriva en text om samhället och så ska movits rappa den.
Dom väljer ut lite från varje text och sätter ihop det, så blir det en konsert senare i januari.
Så vi ska dit och lyssna och så ska dom typ fråga oss några frågor osv.
Imårn är det cooper test åxå, faaaan, jag hatar det!
Springa runt runt i en jävla skog mitt i stan, man blir ju fan psykad.
Har gjort fysik prov idag ;s haha, fyfan vilket fett ig. Var jävligt svårt.

Ikväll, ska vi sända radio!! Lyssna, 98,2 :-)
vet inte riktigt vad vi kommer att snacka om osv, vi får se vad som händer.
Sen blir det ju att se lite idol, sen ska jag fan sova! Så jävla skönt!
Ojj fan, jag kom just på att jag har engelska läxa till imårn ;s shit.
Har glömt att ta hem engelska papprerna, aja det är väl inte så svårt ändå.
 
Imårn, ska jag fan träffa rasmus tror jag :-) Hoppas verkligen att jag får göra det..
Sen ska jag till hanna på kvällen och fira henne för att hon fyller år!
Vad ska jag mer göra i helgen? Hmm, jag ska till kemi på lördag och gratta henne.
Det blir nog kul :-)
Sen ska hela bandet sova över hos mig på lördag kväll, så vi ska ha ''rephelg''.
Hela söndag ska vi typ också repa. Eftersom att vi lärt oss så mkt nytt förra helgen så måste vi repa.
Tror inte att det är så mkt plugg nästa vecka, elr jag hoppas det iaf, det är så jobbigt.
Vill kunna slappna av och kunna göra vafan jag vill på kvällarna. Inte sitta med näsan i nån jävla bok.

Jaa, vad ska jag göra nudå? Funderar på att ta en varm dusch och sen fixa håret osv.
Sen ska jag väl äta och sen typ, dra till radion =)
Sitter och lyssnar på eminem just nuu, beautiful, den är så jävla bra.




Ibland får jag värsta cp tankarna, känns som om du går bakom min rygg liksom.
Men nee, det är ju inte sant.
Jag har problem att lita på dig ibland men det är ju inte så konstigt..
Jag vet att du sagt att du aldrig skulle såra mig igen, jag vill tro på det till 100%.
Men det går inte, eftersom det hänt fler än en gång.
Hoppas du förstår att jag älskar dig mest av allt och jag skulle aldrig lämna dig.
the days i can't see your eyes, i don't even want to open mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0