torsdag

Hejj, fyfan vad stolt jag är över mig själv! Fick mvg på so provet! (y) Fan vad duktig jag är!
Trodde verkligen att jag inte skulle klara det, men yes!
Annars har det inte hänt så mkt den här dagen, vi hade en as schysst föreläsning om dråger idag.
Haha, han var så jävla chill micke, jag har aldrig garvat så mkt åt en person på 80min.
Skulle kunnat sitta och lyssna på allt han berätta hela dagen.

Ikväll, ska jag och bandet sända radio klockan 19.00-20.00. 98,2 lyssna!
Så det är vad jag ska göra ikväll.
Imårn ska jag träffa rasmus!!!! :D
Har inte träffat honom nu på två veckor, fan vad skönt det ska bli att bara få krama honom!
Längtar så jävla mkt! Har saknat honom så jävla förbannat mkt aså.
Aja, nu ska jag fixa mig lite osv=)
Ha det bra!



asså jag hatar den här låten, alla spelar den.
Men jag tkr ändå om den haha, fråga mig inte hur det går till ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0