Första dagen på ett nytt liv..

..har nu börjat!
Och jag är så förbannat jävla trött.. Vill bara lägga mig i sängen och slå på ett one tree hill avsnitt.
Har ingen lust att repa. Eller jo det det har jag egentligen, men är så trött i huvet.
Första skoldagen var okej, jävligt seg.
Men det blir nog bra, estet har jag ju alltid velat gå så hoppas det blir som mina förväntningar.
Det känns ju alltid lite förvirrande och lite konstigt att träffa nya människor man inte är van vid.
Saknar redan lena och alla andra i 9:5!
Men hoppas denna klass blir bra. Dock kan den aldrig slå min förra :)

Efter skolan blev det en indroduktion på w-net.
Mitt första pass på vägen mot en snyggare kropp och ett bättre självförtroende!
Haha, det är verkligen skönt att äntligen vara igång.
Nu gäller det att träna hårt så man får se lite resultat! :)

Ne nu ska jag ringa till momme och sen klä på mig lite kläder hah!
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0