Dan' före doppar dan'..

Jajemen, imorn är det julafton! Igen...
fan vad snabbt ett år går egentligen, helt sjukt. Man borde kunna stoppa tiden.
Har väl lite mer julkänsla nu än igår. Vi klädde granen idag och drack lite glögg, så det känns lite juligt iallafall.
Ska bli spännande att få se vad man får i julklapp ändå.. hihi även fast man i princip vet att man får pengar.
Längtar till julmaten, åh vad gott det ska bli. Man kommer typ gå upp 2 kilo imorn?!

Idag har jag varit med rasmus, vi har bytt julklappar osv.
Sen klädde vi som sagt granen, sen kom mormor förbi med lite julklappar.
Hon stannade ett tag för en match i kortspel. Plump, jag resulterade som vinnare på 207 poäng. Bara 4 plumpar under hela spelets gång. Tror det är det bästa jag gjort i plump nånsin! :O haha

Aja, nu ska jag gå och lägga mig och sova så det får bli julafton nån gång!
God jul på er alla!













 



Kommentarer
Postat av: Jill

Plastgran........... ;) hahha, det ska vara riktig!!!

2010-12-25 @ 02:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0