jul, jul... strålande jul!

Det känns nästan inte som om det är jul.. Har inte fått den här riktiga julkänslan än måste jag säga.
Men jag tror att den kommer till veckan då det är lucia. Eller, jag hoppas det iaf.
Tycker att det är så mysigt med jul, hela stämningen och pynt. Allt som händer före jul är mysigt.
Själva julafton kanske inte är världens roligaste nu för tiden, men det är väl kul ett tag iaf.
Längtar till julmaten, hehe, gud så gott det kommer att bli ;)
Det som är tråkigt är att det inte fínns nå barn som är yngre än mig och moa som firar jul med oss i år.
För det är ju barnen som är det roliga på julen. Skulle typ kunna hyra in barn bara för att det ska bli roligare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0