Mitt 2010

Detta år har varit bra. Blandar ihop alla år, men detta har varit händelserikt.
Jag tänkte sammanfatta det med lite bilder coh texter.


Nyår på perbacka förra året, eller ja, första dagen på 2010.



Sände vårat eget radioprogram, En timma med Life sentence.





Min födelsedag, haha tidningsleken ;)



Jillens födelsedag, inte så bra blid dock.



Band övernattning.



Spelning med Movits!



Stinas födelsedag!





En kul upplevelse!



Kåbdalis m, famlijen holmgren!





Fjällen 2010!


badhuset!



Vårshow med klass 9:5!









Klassresa med klass 9:5 <3



Person x, måste säga att jag saknar dig vännen! <3







Farmen med 9:orna från sanden! sjukt kul.





Avslutningen!



Avslutningskvällen



Avslutningskvällen



Avslutningskvällen



Jag och Noel i siknäs!



Boden alive!




Sommarjobb på närradion med jillie!



Sommarmys!




Kemis stuga!



Jag och rasmus!



Flakasands blues & rock festival!


Jillens stuga!



Stockholm med bästa brudarna! Bästa minnet från sommaren 2010.



Hemresan!




Hannas lillebrors dop!



Foto med jillen!



Halloween!



Jul...


Detta var mitt år. Är mycket nöjd och jag kommer sakna 2010!
Men nu kommer ett nytt år med nya minnen.

Jag önskar ibland att man kunde få spola tillbaka tiden och få uppleva det igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0