Snart är det jul..

..har i princip ingen julkänsla överhuvudtaget. Känns ju inte så roligt, eftersom det är 5 dagar kvar nu.
Ska sjunga i kyrkan imorn så får väl hoppas att det blir julstämning dårå.
Dock så har jag åkt på en riktig förskyldning, hostar som ett psyk.
Inte så roligt när man ska sjunga i kyrkan, kul om man börjar hosta mitt i en låt ;s
Hoppas att det blir en bra konsert och att alla sätter låtarna, det ska ju kännas mäktigt i kyrkan.

I helgen har vi haft spelning på bodensia, det gick väl ändå rätt så bra med tanke på att jag och jill inte kunde sjunga så fint med våra hesa röster. Haha, jill lät som Jay när hon sjöng hit me - the sounds.
Efter spelningen så åkte vi till lina och såg sunes vecka, så jävla bra!! haha.

I lördags var jag och familjen i luleå och köpte lite julklappar och sånt.
Köpte mig två klänningar och lite andra saker.
Känner att jag verkligen skulle behöva köpa in lite vardagskläder, har inte shoppat sen i somras.
Men har inte haft pengar, håller ju på att lägga undan osv och då kan man inte shoppa :b

Jag och jill satt och diskutera tatueringar, vi fundera på att beställa tid och göra en efter jul.
För min del blir det nog att skriva en text i nacken, det är så jävla snyggt.
Jill ska nog göra en G-klav nånstans, hon vet inte riktigt vart än.

Nu sitter jag och ser vem kan slå Filip och Fredrik och ska sen duscha.
Är inte taggad på att gå till skolan imorn, men som tur är så är det inte en jobbig dag precis.
Börjar 10 sen har vi nk prov, efter det är det rep i kyrkan.
Aja, nu ska jag koncentrera mig på tvn.
Bye!


bild från förra gången vi spela där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0