Dålig uppdatering

I know... Har inte skrivit på ett tag, jag har haft fullt upp med annat.
har pluggat hela veckan och i torsdags hade vi radio och sen rep.
Annars så är det ju lov nu och det är så otroligt skönt!!!

Igår så var jag, jill, lina, jossan och evenlina ute på stan för att hitta present till stina som fyllde 16 igår.
hahahah, fyfan vilka presenter vi hitta, jag kommer att DÖÖÖ av garv när hon öppnar detta ikväll.
Sen for jag hem och börja fixa mig för att dra till älvsbyn och spela.
Det var en ganska seg spelning med inte så mkt folk, nästan bara bodensare haha;D
Men det var väl kul iaf, menar, man fick ju umgås med bäst vännerna!

Vi spelade vid tio och var klara vid elva och då åkte vi hem.
Jag och jill somnade ett tag i bilen påväg hem, var så jävla trött!
Sen när jag kom hem så gick jag och la mig direkt, var så otroligt trött.

Sov till tolv och sen gick jag upp och satte mig vid tvn.
Satt där jävligt länge och slöa, nu sitter jag här och skriver blogg och lyssnar på musik.
Snart ska jag ta en dusch och sen ska jag ringa till jillen!

Ikväll blir det fest hos stina vikström.
Det blir att laga lite mat, se melodifestivalen, färga håret på mig, jill och stina=)
Sen ska alla sova hos henne också, så det lär ju bli en as kul kväll!
Tror det blir jag, jill, stina, lina, hanna, jossan, evelina, stina nilsson=) Vet inte om signe hann komma.

Aja, ska lägga ut lite bilder.
Ha det bra!

    
Skridskor! (y)

Stina på tyska lektionen!

Jag och jill sänder radio:)

Min ''look'' igår hah;D
  
Frasses i älvsbyn.

david on stage :b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0