fredag

Fan så skönt med helg, otroligt aså!
Idag har jag varit i skolan och det var väl rätt så okej, men kallt ;s
Fyfan typ 30minus idag utomhus... Hoppas att temperaturen sjunker tills imårn när vi tänkt köra skoter.

Ikväll blir det att vara med bästflickorna och göra en skräckis;D
Hahah, vi har gjort värsta coola ''skräckmusiken'' haha.
Tror att det kan bli as bra om vi kan vara seriösa hahah.

Tror även att jill ska sova hos mig ikväll, det blir kul!
Nu ska jag ta en bastu och sen käka tacos! ♥
Blir svin gött!! 
Klockan halv 7 blire att gå över te lina!

Ha det bra!

 
haha, tror stina gjorde illa sig just
den där sekunden ;s hahah!

Kommentarer
Postat av: stinisfinis

man kan ju undra vilken bild eftersom vi båda heter stina ;) fast det ser inte ut som att jag gör illa mig så. thumbs up always! <3

2010-02-12 @ 17:08:38
URL: http://stinawikstrom.blogg.se/
Postat av: david

haha ser det framför mig att ni blir rädd för er egen skräckfilm ;O

2010-02-13 @ 15:15:47
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0