lördag/söndag

Jag och jill gick upp vid tio tiden, eftersom vi skulle ut på skotertur.
Haha, vi somnade typ kvart över tolv i fredags så var faktiskt pigg när klockan ringde.
Efter vi käkat frukost och allt så klädde vi på oss en massa jävla kläder och sen drog vi.
Det var första gången jag körde min skoter igår och det gick väl bra.
Haha, vi körde bort åt helvette och typ virra, men sen satte vi oss på sidan om leden och gjorde upp en eld.
Det blev att göra varma mackor, var jätte gott!!
Mitt i allt när vi satt och grilla så ramla typ ett ton snö över oss.. eftersom vi satt under ett jävla träd..
Elden typ släcktes och min macka blev snöig hahah;D
Sen efter ett tag kom Rasmus, Tim och Markus till dit vi var och joyna oss.
Efter ett tag så skulle vi köra hem och då for vi ngn konstig väg och typ virra bort oss.
Haha, det blev många vältningar och fastkörningar hahah.
Tur att vi hade starka, rediga killar som kunde hjälpa oss=) hah.
Man kan väl sammanfatta hela dagen med ett ord, äventyr.

Sen på kvällen for vi till jillen på födelsedagsfest, det var pyamasparty! :)
Vi åt glass, snackade, såg melodifestivalen och dampa.
Klockan tolv kom pappa och hämta mig och sen for vi förbi tim för att hämta upp rasmus.
Han sov hos mig inatt, det var mysigt.. tror vi lärde känna varann ännu bättre efter den kvällen...

Klockan ringde klockan halv tio och vi låg väl kvar i sängen en kvart eller ngt.
Sen gick vi upp och gjorde vi oss i ordning och for till tim för att hämta hans skoter.
Efter det for vi och tanka på OK och sen bar det iväg för att hämta min skoter hos tim,
sen hämta vi upp lina och jill:)
Pappa och alla var redan uppe på berget så vi skulle hitta leden dit själva.
Haha, rasmus och tim körde fel men jag och jill hitta den till slut.
När vi väl kommit upp till berget så käka vi lite lunch osv.

När jag kom hem så åkte vi och handla lite osv.
Sen skulle vi fara till farmor men hon var inte hemma.
Så då for vi hem igen och bytte om, sen drog vi ut i skidspåret.
Måste säga att det var hemskt att åka idag eftersom jag inte åkt på nästan tre veckor.
All kondis, alltså den lilla kondis jag hade, har ju typ farit bort.. :(
Ska försöka passa på att åka nu när det är bra väder och varmt ute iaf.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, bastat, suttit vid datan och sen sett tv.
Ska snart gå och lägga mig, är jävligt trött.. Har iaf sovmorgon imårn.

Ska slänga ut lite bilder nu iaf, sen blir det one tree hill! (y)
Ha det bra!

 

 

 

 

 

 
Otroligt fina presenter hahhahah! ;D

 

 

 

   

 

 


Förlåt för ett långt inlägg hahah^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0