måndag

Måndag igen och jag och stina har haft elevjour hela dagen.
Våran morgon började med att vi fick städa hela elevrummet noga, eftersom klassen före hade stökat ner.
Sen satt vi där till halv elva, då gick vi och käka och sen blev det musik med john.
Efter det gick vi tillbaka dit och då kom lena med fika till oss som tack för att vi städat.
Sen vid halv två kom mamma och hämta mig, för att sedan dra och åka skidor.

Det var så förjävla jobbigt, det kändes som om spåret aldrig tog slut och att jag stod stilla.
Fyfan det är bland det segaste jag varit med om.
Just nu känns det som om jag aldrig mer vill åka skidor. :(

När vi kommit hem åkte familjen ut med skotrarna för att äta en ute middag:)
Det var mysigt, dock så åt vi korv, och alla som känner mig vet ju vad jag tkr om just korv :p
Men vi var ute i typ 2tim eller nått sånt sen åkte vi tillbaka hem.
Ett tag efter jag kommit hem kom jillen med bussen för att plugga matte med mig.
Vi pluggade ganska mkt faktiskt och sen blev det fika paus och lite snack.
En mkt trevlig kväll med jill homgren =) <3

Nu ska jag se one tree hill och sen blir det att sova!
Ha det bra!

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0