måndag

Inte en helt vanlig, tråkig måndag idag inte..
Ne, hade sovmorgon i morse och sen hade jag två lektioner, svenska och tyska.
Sen var det bara att dra sig bort till hildurs =)
Hade två konserter idag, en klockan 13.00 för typ alla nior i boden osv.
Sen hade vi en ikväll klockan 19.00 för allmänheten.

Första konserten gick inte så bra, eller iaf inte när vi var ''förband''.
Jag fick helt blackout på texten på en av våra låtar, helt sjukt.
Jävligt läskigt var det, har aldrig haft det ;s Menar, jag har ju sjungt den låten typ 3999ggr.
Men jag antar att det är sånt som händer ibland.
 
Ikväll så gick det dock betydligt bättre!
Vi spelade endast en låt denna gång och det var Mr. lover =)
Tror att publiken tyckte att den var bra iaf, för vi tycker om den!
Bra jobbat idag tjejor! ♥

Nu ska jag plugga hk.... Segt som faaan!
Sen ska jag faaaan sova!!!

 






Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0