tisdag

Jag är så förbannat less och trött på skolan nu så jag vill bara döööö!!
Jag har fan hur mkt som helst i veckan.. Matte prov, bild uppgift, tyska läxa och fysik inlämning.
Matten är ju viktigast, men det går så otroligt segt att plugga..
Är så jävla trött så jag orkar verkligen inte plugga heller...
Hade hk i morse och gjorde ngn grekisk buffé, sen hade jag no, lunch, matte, sen slutade vi.
Fast jag var tvungen att stanna för att vänta på jill så jag fick vara med på hennes tema, (hk).
Så har haft två hk lektioner idag.

När vi slutat gick vi hem till jill och pluggade lite matte.
Det gick väl bra, gjorde ganska mkt iaf.
Sen käkade vi lite palt till middag, vi åt även semlor som britt bakat, dom smakade mumsens! =)
Jag for hem vid halv sju.

När jag kom hem så satte jag mig ner i sängen för att fortsätta plugga matte.
Sen kände jag att jag frös så jävla mkt så jag tog en bastu.
Var as skönt att bara ligga där i bastun och lyssna på musik, höll på att somna...

Nu ska jag plugga lite mera, sen blir det one tree hill!
Hoppas på att älsk ringer också.

  
hk med stina :)

   
hah hk med stina och jillen :)



 
två riktigt bra låtar!

But do you know it doesn't change,
the way i feel about you at the end of the day.
Cause i know, that all i want is what you got.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0