2010!

Jahapp då var 2009 slut och jag måste säga att det har nog varit ett bra år :)
Var på perbakca igår och firade med mkt trevligt folk.
Vi ''ungdomar'' var, jag, rasmus, lina, jill, hanna, josefin, albert, samuel och helena:)
Det var en trevlig kväll och jag, lina och jill spelade ju lite också, det gick bra.
Sen fick jag ju mig en nyårs puss också, av min älskling! :)
Vid 2 typ gick jag och rasmus tillbaka hem till mig och myste lite osv.
Sen snacka vi lite också, så vi kanske somnade vid fyra.

Klockan halv ett ringde mamma och väckte oss, hahah, fan vad jobbigt det var att stiga upp.
Men vi gick upp och käka lite frulle osv, sen chilla vi bara lite.
Vi spelade lite band hero, måste säga att rasmus SUGER på trummor haha;D
Han for väl hem vid tre tiden elr ngt.

Nuu ska jag ta en dusch sen vette fan vad som händer;s
Vill hitta på ngt kul fast ändå ta det lugnt.

Aja, tänkte slänga ut lite bilder från gårdagen:)

 

 







 





 

 








nyårs pussen, jag älskar dig gubben!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helvete va snygga du jill lina är

2010-01-01 @ 17:07:31
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0