fredag

Var segt som fan att stiga upp i morse.. Ville verkligen bara ligga kvar i min sköna säng och sova!
Men jag pallade mig upp kvart i sju, åt lite frukost osv.
Hade engelska, matte, bild, lunch, svenska och idrott. Så det var inte en sånn jobbig dag, men den var dryg!
Efter skolan åkte jag hem och vänta på att rasmus skulle komma.
När han kom så satte han sig vid datan ett tag medan jag städade källaren -.-
Sen käka vi mat, blev tacos som vanligt ;D hahah.

Ikväll har vi inte heller gjort så mycket, tittat tv, ätit lite godis osv.
Vi gick över till lina en sväng också, där var david och jillen också.. Vi typ satt och snacka osv.
Vi gick tillbaka till mig typ klockan 22.00. Hahah, rasmus skjutsade mig på sparken ;D
Sen la vi oss i sängen och snackade ett tag och sen kom hans pappa för att hämta honom, för typ en kvart sen.

Nu sitter jag här, gör ingenting... Lyssna på musik och funderar på att skriva lite.
Har mkt inom mig som jag vill prata ut om liksom, vet inte riktigt vad, men jag känner att det är ngt.
Så det bästa sättet är att skriva ner allt.

Imårn ska jag ha min ''födelsedagsfest'', vi ska och spela lasergame på eftermiddagen.
Tror det blir, jag, lina, jill, stina, stina, samuel, helena, jossan och evve =)
Jag tror nog att det blir super kul!!

  
den är med i filmen highlander, en ganska bra film:)
Tycker låten är så otroligt bra!




Who wants to live forever, when love must die?

Aja, skriver väl imårn! :)

Godnatt, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0