fredag

Var ett helvette att kliva upp idag..... Ville verkligen inte det! :(
Hade engelska, matte, bild, svenska och idrott, ganska chill dag!
Efter skolan åkte ju jag och jillen till luleå för att shoppa loss lite grann..
Hitta faktiskt ganska mkt kul.
- Två par leggings
- Två tröjor, typ vardags
- Örhängen
- Underkläder

Sen var pengarna slut.... Handlade för 650kr!
Men jillen var fan värre, hon shoppade för 1100 kr, jävlar vad kläder det blev ^^
Hahah, jillen skulle prova ett par jeans, fyfan vad kul aså, lovar att hon stod i den dära jävla provhytten i typ en kvart och verkligen pressade sig in i jeansen.. Men ja, när hon väl tryckt på sig dem så var dragkedjan sönder!
Hahahah, fyfan vad kul! ;)

Kom väl hem vid halv sju tiden och då gick jag emd lina på ica för att köpa grönsaksdipp osv.
Vi var lite nyttiga ikväll, hahah;D
Sen gick ajg hem och duscha och gjorde mig i ordning... Efter det kilade jag över till lina där även jill var.
Vi titta på let's dance och åt grönsaker, typ morötter och sånt gött!
Senare efter let's dance, gick vi över till mig och då dök signe och david upp också.
Vi satt mest och snacka och skratta osv som vanligt.

Imårn ska jag nog åka lite skidor om det är bättre väder osv som sagt.
Fast först ska jag sova ut, faaaan så skönt!!
På kvällen ska jag nog till rasmus förhoppningsvis, kanske sover över dära.
Det är så jävla drygt att åka hem därifrån, tar typ 20min -.-
Hahah, rasmus är ju så smart.... Först glömde han sin mobil i söndags hemma så han har inte varit kontaktbar på sin mobil på hela veckan för batteriet har varit slut.
Sen så glömmer han telefonen i kalix när han åker hem!!?
Hahah, för det första, ofta man glömmer mobilen?? ;O För det andra, hur klarar man sig utan den??
Nemen allvarligt, smart kille (y) ;)

Nuu ska jag snart kila i säng, är så jävla trött -.-
Slänger nog ut lite bilder.
Ha det bra, godnatt!


 

 



 
sötisar:)


när jag lärde känna din insida, så såg jag hur fin personlighet du egentligen hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0