fredag/lördag

Imårn är det söndag, fan så deprimerande... det innebär att skolan börjar på måndag.
Fattar ni så otroligt jävla jobbigt!? Jag känner verkligen inte för det.
Har ingen lust över huvudtaget, fyfan det kommer bli så jävla jobbigt att stiga upp osv.
Det kommer nog verkligen att kännas att det är söndag imårn.
Ska iaf försöka ta mig ut och åka lite längd skidor.

I går var jag hos farmor och tomas och käka lite palt.
Det var verkligen super gott! Palt är ngt man inte blir less på, det är så jävla mums!
Sen for jag till älsklingen och sov över.
Det var väl mysigt, dock så går tiden så jävla snabbt när man är med honom.
Man vill verkligen inte att tiden ska gå, man vill att den ska stå stilla!
Jag älskar att vara med rasmus, det är alltid kul, vad man än gör så blir det roligt med honom.
Vi somna väl vid halv två nått sånt, för en gångs skull kunde jag sova hela natten utan att vakna.
Brukar alltid vakna till nåra gånger när jag sover där, men sov fan hela natten.
Kanske var för att jag hade med mig mina egna kuddar hahah;D
Plus att han höll om mig och låg jätte nära mig tills jag somnat, menar, kan man somna på ett bättre sätt?! :)

Vi vaknade väl vid tio tiden, elr jag iaf, rasmus var så jävla seg och sten vägra att vakna.
Skulle igentligen farit till lule med jillen, fast jag hann inte ;s
Förlåt jillie! ;-**
Iaf, jag åkte väl hem vid tolv tiden och for me mami och momme på stan.
Köpte två par leggings på kaphal, hittade på barnavdelningen hahah, billigt och bra ;)
Eller jag fick ett par av momme, tack mormor! :)
Sen åkte vi och handla lite, och hämta upp jillen.
Vi for hem till mig och laga plättar och sen såg vi she's the man.
Hahah, den filmen är verkligen as rolig! Och han som är med i step up, han är så jävla snygg och han spelar ju en av ''huvudrollerna'' i denna film:)

Vid 6 tiden så åt vi middag, moa hade bestämt tacos så det blev det.
Är inte så ovanligt att vi äter tacos i våran famlij, man kan inte bli less på det, så äre!
Efter det kom lina och vi satt och snacka lite i mitt rum i nån timma.
Sen började ju Robinsson, så vi såg det.
Kvart i 9 så kutade vi till Tim i pausen och fortsatte sedan att se robinsson dära.
Sen efter det börja vi se typ Scary movie elr ngt, ganska konstig film måste jag säga x)
Klockan 12 kom rasmus mamma och pappa och skulle hämta honom och då passa jag och lina på att åka med dom hem till oss, så vi slapp gå, det var skönt! :)

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och har jävligt stor ångest för måndagen.
Vill verkligen inte tänka på skolan men man kan inte låta bli ;s
HATAR SKOLAN OCH KOMMER FÖRALLTID ATT GÖRA DET!!!!

Funderar på vad jag ska göra, känns ändå som att jag inte vill gå och lägga mig.
Fast samtidigt hade det varit jävligt skönt att göra det.
Ska fan inte ställa ngt klocka iaf imårn, ska sova tills mamma kommer och väcker mig.

Nee, nu ska jag hitta på ngt, kanske spela lite the sims 3?!
Slänger nog ut lite bilder.
Godnatt, ha det bra!

 

 

 
haha, älsklingen testade sitt nya skoterställ.

hihi ;-**
 


i've never needed you like i do now.

always togheter never apart
maybe by distance but never in heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0