jaduu..

..men fick ngt att göra iaf ikväll.
For ut ett tag med lina, jill och david, dom hade vart och kollat bio och skulle ut och åka lite.
Så jag följde med dom och sen träffa vi adam och martin också.
Det hela sluta med att vi for till adam och såg film, eller aa, jag och jill satt och spela ett spel på min telefon.
Haha, snacka om att när jag och jill gör ngt så går vi verkligen in för det med 100%! ;D
Senare dök niklas och adam också upp, tror dom skulle se hockeyn som börja kl 03.00.

Aja, nu ska jag nog se one tree hill och sedan sova.
Som sagt har inga speiella planer för morgondagen, så det blir väl att sova ut!
Godnatt, ha det bra!

 
Måste fan se step up snart, den filmen är så jävla bra!
Musiken är grym!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra musik fast utnött snarare;b

2010-01-04 @ 23:16:18
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0