lördag/söndag

Igår väckte mamma mig typ tolv, var as skönt att få sova!
Sen gick jag upp och kolla Brooke knows best, typ as kul att titta på! Hon är så jävla rolig! hahah.
Klockan halv fyra kom samuel och helena till mig och sen for vi till lasergame.
Klockan kvart över fyra typ så börja vi spela.
Lag 1: Jag, stina v, jill, jossan och evve :)
Lag 2: Lina, Samuel, Helena, Stina n, och mamma.
Vi vann ;) Hahah, jag fick mest poäng första och sista gången, som mest 3800poäng! =)
Efter vi spelat klart så åkte jag hem och duscha och fixa i ordning mig osv.

Kring 7 dök alla upp och då käkade vi lite pizza, jävligt gott! =)
Sen lekte vi lite lekar, typ, nån musikgrej jag gjort sen tidningsleken, ''jag har aldrig'' och typ snurra flaskan.
Mest satt vi bara och snacka skit osv hahah;D
Hahah jill, stina, stina och lina hitta som vanligt på en udda present.
Fick:
*Parfym
*Hårmousse
*Två fotoramar med kort i
*Bamse tandkräm
*Bamse tandborste
*Rakhyvlar
*Hudkräm


Sen fick jag ett par leggings av signe och 200kr av samuel och helena.
Tack för allt! =)

Jossan och Evelina åkte typ hem halv tolv och alla andra for hem typ 03.00.
Jillen sov över så vi somna typ vid halv 5 =) Var skönt att sova!
Vi vaknade kanske vid halv ett och då gick vi upp och åt frulle.
Det var Brooke knows best maraton idag med så vi såg typ hur många avsnitt som helst.
Typ vid fyra åkte hon hem och då gick jag och duscha.
Rasmus ringde så jag prata med han i typ en halv timma, ville att han skulle komma ett tag tills hans buss till kalix kom.. Men det gick inte :( Hade verkligen vela träffa honom!

Ikväll vette fan vad som händer.... Blir väl att sitta vid tvn eller plugga fysik eller nå skit.
Nu ska jag fortsätta se brooke knows best.
Ha det bra!

Slänger ut lite bilder;D

 

 

 

 

 

 

 

  
jill holmgren ;)

Kommentarer
Postat av: jill

oh herregud! Där satte du mitt straff för att jag stoppade ut den där bilden på dej! Du stoppade fan ut Fyra-Fem st! mupppp! Aja, de är bara att bjuda på dom, :s:d hahah! <3

2010-01-24 @ 19:02:45
Postat av: Anonym

snygg sis jag har.....hahaha

2010-01-26 @ 11:06:28
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0