lördag/söndag

Igår väckte mamma mig typ kvart över elva och då gick jag upp och åt frukost osv.
Typ vid tolv så åkte vi coh hämta upp jill och sen blev det att åka ut i skidspåret.
Det gick inte så bra att åka igår måste jag säga, det var ganska kallt och tungt.
Iaf, sen åkte jag hem och duscha osv, sen for familjen och handla lite.
Sen åkte vi hem och laga mat, det blev tacotalltik :) Hahah, inte så ovanligt att vi äter tacos ;)

Efter middagen så åkte jag till rasmus, han stod och laga middag när jag kom.
Hans mamma hade gjort illa sig i ryggen så då fick rasmus fixa maten.. hah.
Vi typ tittade på robinsson och sen tog vi de lugnt, myste osv:)
Vi tittade lite på one tree hill också, jag tog med mig datorn så vi kunde se det x) Nörd, jag vet.
Batteriet tog slut efter typ en och en halv timma och jag hade inte sladden med mig,
så vi somnade väl vid 1 kanske.

Klockan ringde halv elva och vi gick väl upp en stund efter det.
Då bytte jag om till skidkläder och sen gick vi ut och kolla om jag kunde ha ett par pjäxor,
sen fick jag ta rasmus gamla skidor också, då det va ju bra:)
Dom funkade bra att åka på iaf.
Det gick mycker lättare att åka idag, förbättrade min tid med 10min (y)

Efter vi åkt så for jag hem och körde lite styrke träning osv.
Sen satte jag mig vid tvn och slog på mtv, titta på the x-effect...hah.
Fyfan vilken sjukt program, fattar inte att man är så dum så att man är med i det !?

Iaf, nu ska jag göra mig i ordning och sen äte lite middag osv.
Ska sen och fika hos min pappas mormor sen får vi se vad som händer.
Kanske skriver mera senare.
Ha det bra!



 



i promise you that we will always be together, until the end of time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0